آموزش وردپرس

حل مشکل cURL error 28 SSL connection timeout در وردپرس

حل مشکل cURL error 28 SSL connection timeout در وردپرس

اگر شما از وردپرس استفاده می‌کنید، ممکن است با خطاهای مختلفی در وب‌سایت خود مواجه شده باشید، مانند خطای cURL 28: Connection timed out. این خطا یک مشکل متداول در رابط REST وردپرس است که می‌تواند بر عملکرد وب‌سایت شما تاثیر بگذارد و ممکن است باعث رفتار ناخوشایندی شود. در این مقاله طراحی سایت طراحی سایت در اصفهان، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه مشکل “خطای cURL 28: Connection timed out” را در وب‌سایت وردپرس خود برطرف کنید.

cURL در وردپرس چیست؟

cURL یک ابزار نرم‌افزاری است که وردپرس و بسیاری از برنامه‌های وب دیگر از آن برای ارسال و دریافت درخواست‌های داده با استفاده از URL‌ها استفاده می‌کنند. وردپرس از cURL برای مدیریت چندین درخواست API استفاده می‌کند. این زبان به عنوان یک افزونه زبان برنامه‌نویسی PHP در دسترس است و شرکت‌های میزبانی وردپرس از آن پشتیبانی کامل می‌کنند. کتابخانه cURL نقش اساسی در عملکرد وردپرس در پشت صحنه دارد. اگر به درستی پیکربندی نشود، وبسایت وردپرس شما کار نخواهد کرد و ممکن است مشکلاتی داشته باشد.

برترین ابزارها و سایت‌های هوش مصنوعی
ادامه مطلب

چه چیزهایی می‌توانند باعث ارور cURL error 28: Connection timed out شوند؟

بعضی موارد ممکن است باعث ناپدید شدن cURL در وردپرس شوند. به عنوان مثال، یک افزونه فایروال وردپرس ممکن است درخواست REST API را به دلیل مشکوک بودن مسدود کند. اگر سرور DNS شما به درستی کار نکند، ممکن است درخواست‌های HTTP را قطع کند و باعث خطای وقفه cURL در وردپرس شود.

سرور میزبانی وردپرس با تنظیمات ضعیف ممکن است آستانه زمان وقفه بسیار کمی داشته باشد، به همین دلیل ممکن است تنها برخی از فرآیندهای وردپرس را به درستی اجرا کند. با این حال، بیایید ببینیم چگونه می‌توانیم مشکلات را پیدا کرده و ارور cURL error 28: Connection timed out در وردپرس را رفع کنیم. پیشنهاد میکنم مطلب هاست چیست را نیز بخوانید.

نحوه رفع ارور cURL error 28: Connection timed out

1. وردپرس خود را به آخرین نسخه بروز کنید

اگر مطمئن نیستید، در ابتدا مطمئن شوید از آخرین نسخه وردپرس استفاده می‌کنید.

2. سعی کنید تنظیمات محدودیت حافظه سرور خود را افزایش دهید

برای این کار، قبل از شروع و استفاده از راه‌حل‌های زیر، بهتر است با شرکت میزبانی خود تماس بگیرید و اطمینان حاصل کنید که امکان افزایش محدودیت PHP در هاست شما وجود دارد، زیرا برخی از میزبان‌ها به کاربران خود اجازه افزایش محدودیت حافظه را نمی‌دهند. در برخی موارد، تنها ارائه دهنده خدمات میزبانی وب قادر به تغییر محدودیت حافظه PHP در سرور است.

  • افزایش با استفاده از ویرایش فایل wp-config.php
  • افزایش از طریق ویرایشگر PHP INI در سی‌پنل
  • ویرایش فایل .htaccess
  • تماس با پشتیبانی هاست
  • 3. فایروال وردپرس را به طور موقت غیرفعال کنید
آموزش تغییر پیشوند جداول دیتابیس در وردپرس
ادامه مطلب

اگر از فایروال وردپرس یا یک پلاگین امنیتی استفاده می‌کنید، آن را به طور موقت غیرفعال کنید. سپس به صفحه گزارش عملکرد یا سلامت سایت وردپرس خود بروید تا ببینید مشکل شما حل شده است یا خیر.

اگر هنوز مشکلتان حل نشده است، باید سیاهه‌های مربوط به فایروال وردپرس خود را بررسی کنید تا ببینید کدام یک از درخواست‌های API مسدود شده است. با انجام این کار، می‌توانید منبع مشکل و مسأله خود را شناسایی کنید و آن را برطرف کنید. همچنین می‌توانید تنظیمات فایروال را به گونه‌ای تنظیم کنید که درخواست‌های قانونی API مسدود نشوند و مشکلی برای آن‌ها پیش نیاید.

4. تمامی افزونه های وردپرس را غیرفعال کنید

مرحله بعدی این است که هر افزونه‌ای که روی وردپرس فعال دارید را خاموش کنید. چون این افزونه‌ها هم درخواست‌های خود را ارسال می‌کنند و گاهی به دلیل ارسال درخواست‌های زیاد پشت سر هم، ممکن است شما خطای cURL مشاهده کنید. راه ساده‌تر برای فهمیدن این موضوع این است که به بخش افزونه‌های نصب شده بروید و همه افزونه‌ها را انتخاب و غیرفعال کنید. حال به قسمت سلامت سایت خود مراجعه کنید و اگر سایت را بدون هیچ مشکلی مشاهده کردید، متوجه خواهید شد که مشکل از افزونه‌ها بوده است. آن‌ها را یکی یکی فعال کنید تا مشکل دوباره بوجود آید و افزونه‌ای که باعث بروز مشکل شده است را پیدا کنید. سپس می‌توانید درباره‌ی افزونه‌ای که این مشکل را ایجاد کرده است، تحقیق کنید و مشکل به‌وجود آمده را رفع کنید.

وب اپلیکیشن چیست؟
ادامه مطلب

5. مطمئن شوید که سرور میزبان شما از جدیدترین نرم افزار استفاده می کند

حال باید مطمئن شوید که سرور وب‌سایت شما از جدیدترین نسخه‌های PHP، cURL و OpenSSL استفاده می‌کند. برای بررسی این موضوع، به منوی وردپرس بروید، بخش ابزارها را انتخاب کنید و سپس روی سلامتی سایت کلیک کنید. پس از ورود به صفحه سلامتی سایت، به بخش اطلاعات بروید و سپس گزینه سرور را انتخاب کنید. از این بخش به راحتی می‌توانید متوجه شوید که سرور شما از کدام نسخه‌های PHP، cURL و OpenSSL استفاده می‌کند. اگر متوجه شدید که سرور وب‌سایت شما از نسخه‌های به‌روز استفاده نمی‌کند، باید با شرکت میزبانی خود تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید که این نسخه‌ها را برای شما به‌روز کنند.

6. مشکلات محتوای ناامن SSL را برطرف کنید

اگر سایت وردپرسی شما از HTTPS / SSL استفاده می کند ، اما به درستی پیکربندی نشده است ، می‌تواند باعث مسدود شدن وب سرور شما نسبت به درخواست‌های cURL ناامن شود. به همین ترتیب ، اگر سایت وردپرسی شما از گواهی SSL استفاده نمی‌کند ، اما با استفاده از URL HTTP یک تماس API برقرار کرده است ، این درخواست‌ها نیز با شکست مواجه می‌شوند ، ممکن است خطای cURL زیر را مشاهده کنید:

اسکریپت چیست؟
ادامه مطلب

خطا: خطای cURL ۷: اتصال به پورت ۴۴۳ محلی با شکست مواجه شد: اتصال رد شد (http request failed)

برای رفع این مشکل ، می‌توانید از ارائه دهنده میزبانی خود بخواهید گواهی SSL را برای وب سایت خود دوباره نصب کند.

7. از ارائه دهنده خدمات میزبانی وب خود کمک بگیرید

اگر با پیگیری مراحل بالا نتوانستید خطای cURL 28: اتصال به موقع در وب‌سایت وردپرسی خود را برطرف کنید، احتمالاً مشکل از محیط میزبانی شماست. فاکتورهای زیادی وجود دارد که تنها توسط شرکت میزبانی شما قابل کنترل و رفع شدن است. به عنوان مثال، اگر سرورهای DNS آنها نتوانند درخواست‌ها را به موقع حل و فصل کنند، این امر باعث محدودیت و تأخیر در دسترسی به درخواست‌های cURL می‌شود. عوامل دیگر نیز می‌توانند اتصال را کندتر کرده و یا مشکلات شبکه با سرور میزبانی شما را ایجاد کنند. با شرکت سئو در اصفهان همراه باشید.

اصلا نگران نباشید، برای حل این مشکل فقط کافی است یک درخواست پشتیبانی حاوی جزئیات خطای cURL error 28: Connection timed out را برای آن‌ها ارسال کنید. تیم فنی آن‌ها می‌توانند مشکلات را پیدا کنند و راه‌حلی برای حل آن ارائه دهند.

در آخر، با پیگیری این مراحل می‌توانید این خطا را برطرف کنید و وضعیت سلامت وب‌سایت خود را بهبود بخشید. همچنین امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که چگونه ارور cURL 28: اتصال به موقع در وردپرس را رفع کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: میانگین: ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *